روندهاي بازاريابي ديجيتال – هدف قرار دادن مصرف كننده آفريقايي-آمريكايي

به تازه ترين اطلاعات در حوزه برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

روندهاي بازاريابي ديجيتال – هدف قرار دادن مصرف كننده آفريقايي-آمريكايي

۱۴ بازديد

روندهاي بازاريابي ديجيتال – هدف قرار دادن مصرف كننده آفريقايي-آمريكايي

آيا قصد داريد محصولات و خدمات را به مصرف كنندگان آفريقايي-آمريكايي به بازار عرضه يا بفروشيد؟ اگر چنين است ، براي اينكه بتوانيد با موفقيت به اين جامعه بازاريابي كنيد ، درك برخي از روندهاي بازاريابي ديجيتال به نفع شماست: چگونه آمريكايي هاي آفريقايي تبار امروزي خريد مي كنند ، در كجا معاملات خود را …

روندهاي بازاريابي ديجيتال – هدف قرار دادن مصرف كننده آفريقايي-آمريكايي https://hillbilly.ir/روندهاي-بازاريابي-ديجيتال-هدف-قرار-دا/ https://hillbilly.ir/روندهاي-بازاريابي-ديجيتال-هدف-قرار-دا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 18 May 2021 10:02:32 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing york https://hillbilly.ir/روندهاي-بازاريابي-ديجيتال-هدف-قرار-دا/

روندهاي بازاريابي ديجيتال – هدف قرار دادن مصرف كننده آفريقايي-آمريكايي

آيا قصد داريد محصولات و خدمات را به مصرف كنندگان آفريقايي-آمريكايي به بازار عرضه يا بفروشيد؟ اگر چنين است ، براي اينكه بتوانيد با موفقيت به اين جامعه بازاريابي كنيد ، درك برخي از روندهاي بازاريابي ديجيتال به نفع شماست: چگونه آمريكايي هاي آفريقايي تبار امروزي خريد مي كنند ، در كجا معاملات خود را …

روندهاي بازاريابي ديجيتال – هدف قرار دادن مصرف كننده آفريقايي-آمريكايي

آيا قصد داريد محصولات و خدمات را به مصرف كنندگان آفريقايي-آمريكايي به بازار عرضه يا بفروشيد؟ اگر چنين است ، براي اينكه بتوانيد با موفقيت به اين جامعه بازاريابي كنيد ، درك برخي از روندهاي بازاريابي ديجيتال به نفع شماست: چگونه آمريكايي هاي آفريقايي تبار امروزي خريد مي كنند ، در كجا معاملات خود را انجام مي دهند ، جايي كه به احتمال زياد پذيراي تبليغات هستند و مهمتر از همه ، احساس آنها در مورد بازاريابي و رسانه ها چيست.

گفته شده است كه “سال 2014 سال قاتلي براي شبكه هاي اجتماعي و تجارت كوچك خواهد بود.” همچنين گفته شده است كه استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال به درستي اجرا شده مي توانند به رشد مشاغل كوچك كمك كنند. بنابراين ، اين براي مشاغل كوچك كه قصد دارند در درجه اول مصرف كنندگان سياه پوستان آمريكايي را هدف قرار دهند ، به چه معناست؟ اين بدان معناست كه شما به درك واقع گرايانه اي از جايي كه مصرف كنندگان سياه پوست در اين رسانه جديد و فضاي فرهنگي سايبري جاي مي گيرند ، نياز داريد. هنگامي كه كمپين بازاريابي مشاغل كوچك خود را با هدف قرار دادن اين مصرف كننده تنظيم مي كنيد ، مي خواهيد يافته ها و يا روندهاي زير را در ذهن داشته باشيد:

1. بسياري ، اگر بيشتر آنها نباشد ، جوانان آفريقايي-آمريكايي پذيرنده اوليه و تأثيرگذار فرهنگ پاپ هستند ، بنابراين شما مي خواهيد فناوري جديد و محصولات سبك زندگي را به اين جمعيت شناختي مصرف كننده معرفي كنيد.

2. سياه پوستان آمريكايي كاربران سنگين شبكه هاي اجتماعي و مصرف كنندگان عظيم محتواي ويدئويي هستند.

3. مصرف كنندگان ديجيتال سياه بسيار پذيراي تبليغات در دستگاه هاي تلفن همراه هستند.

4- ميزان مالكيت مصرف كننده سياه پوست براي تلفن هاي هوشمند از 33٪ به بيش از 54٪ رسيده و همچنان رشد مي كند.

5- آفريقايي-آمريكايي ها بيش از ساير اطلاعات جمعيتي از تلفن هاي خود براي ارسال پيام كوتاه ، دسترسي به اينترنت ، دريافت و ارسال ايميل ، بارگيري تصوير ، بارگيري موسيقي و فيلم موبايل ، دسترسي به توييتر و فيس بوك استفاده مي كنند.

6. زنان سياهپوست از خريد و فروش محصولات زيبايي ، لباس ، محصولات مراقبت هاي بهداشتي و مواد غذايي استفاده زيادي از تجارت الكترونيكي مي كنند.

7. زنان و مردان سياه پوست از نظر اجتماعي بسيار با ديگران ارتباط دارند. 72٪ از بزرگسالان سياه پوست آنلاين بيش از يك پروفايل شبكه اجتماعي دارند.

8- زنان سياه پوست از 18 تا 35 سال 72 درصد بيشتر “محصولات” و تنظيمات محتواي وب را با “پسنديدن” ، “دنبال كردن” يا پيوند دادن به مقاله ، مارك يا وب سايت برجسته مي كنند.

9. سياه پوستان آمريكايي بيش از منابع اصلي جريان اطلاعاتي به رسانه هاي سياه اعتماد دارند. تبليغاتي كه منافع محصولات يا خدمات را منعكس مي كند و پيام مثبتي را به جامعه آمريكايي آفريقايي تبار منتقل مي كند ، بسيار مورد استقبال قرار گرفته است.

10. زنان آمريكايي آفريقايي تبار در سنين 18 تا 35 سال 72٪ بيشتر احتمال انتشار وبلاگ را دارند.

آفريقايي-آمريكايي ها قدرت خريد باورنكردني دارند. حتي در برابر تأثيرات شديد ركود اقتصادي ، هزينه هاي جامعه سياه هنوز به بازار مصرف آمريكا انرژي مي بخشد. شركت نيلسن ، شركت اطلاعات و تحقيقات جهاني ، پيش بيني كرد كه قدرت هزينه اي آفريقايي-آمريكايي ها تا سال 2015 به 1.1 تريليون دلار برسد.

همانطور كه توسط Marketingvox بيان شده است: “آن دسته از مصرف كنندگان گرسنه محتواي معتبر هستند ؛ نه اينكه فقط با آنها سر تك كنند ، با مارك هاي نمايندگي آنها ارتباط برقرار كنند. بنابراين ، اين به چه معناست كار و كسب هاي خرد اين جامعه را هدف قرار داده است؟ براي استفاده از قدرت خريد اين جامعه ، بايد بازي خود را بالا ببريد و با رفتار مصرف كننده و روند بازاريابي ديجيتال هماهنگ باشيد. سرانجام ، در روش هايي كه براي ورود به بازار آمريكاي سياه استفاده مي كنيد ، خلاق باشيد.

https://hillbilly.ir/روندهاي-بازاريابي-ديجيتال-هدف-قرار-دا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.