2P هاي اضافي به 4P هاي اصلي اضافه شد

به تازه ترين اطلاعات در حوزه برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

2P هاي اضافي به 4P هاي اصلي اضافه شد

۱۰ بازديد

2P هاي اضافي به 4P هاي اصلي اضافه شد

در پست قبلي، (چهار كلمه كوچك كه ضربه تجاري زد) در مورد اهميت 4P صحبت كردم. فقط براي تازه كردن شما، 4P ها عبارتند از: آن ها هستند: توليد – محصول قيمت صعود كردن نصب (يا تقسيم – آنها به P نياز دارند) من مي خواهم دو تا از P هاي خودم را كه از …

2P هاي اضافي به 4P هاي اصلي اضافه شد https://hillbilly.ir/2p-هاي-اضافي-به-4p-هاي-اصلي-اضافه-شد/ https://hillbilly.ir/2p-هاي-اضافي-به-4p-هاي-اصلي-اضافه-شد/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 21 Nov 2021 09:33:31 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18313

2P هاي اضافي به 4P هاي اصلي اضافه شد

در پست قبلي، (چهار كلمه كوچك كه ضربه تجاري زد) در مورد اهميت 4P صحبت كردم. فقط براي تازه كردن شما، 4P ها عبارتند از: آن ها هستند: توليد – محصول قيمت صعود كردن نصب (يا تقسيم – آنها به P نياز دارند) من مي خواهم دو تا از P هاي خودم را كه از …

2P هاي اضافي به 4P هاي اصلي اضافه شد

در پست قبلي، (چهار كلمه كوچك كه ضربه تجاري زد) در مورد اهميت 4P صحبت كردم. فقط براي تازه كردن شما، 4P ها عبارتند از:

آن ها هستند:

  • توليد – محصول
  • قيمت
  • صعود كردن
  • نصب (يا تقسيم – آنها به P نياز دارند)

من مي خواهم دو تا از P هاي خودم را كه از تجربه خود به عنوان يك بازارياب ياد گرفتم اضافه كنم. آن ها هستند:

  • محل
  • مردم

من معتقدم كه اين شش P يك رويكرد مغرضانه را دنبال مي كنند. از موقعيت تا افراد.

اين مقاله شما را با 6P هاي من (فروشندگان ديگر نسخه هاي خاص خود را دارند) و اينكه چگونه مي توانند تأثير عميقي بر تجارت شما داشته باشند، آشنا مي كند. اگر با هر يك از آنها به ترتيب كار كنيد، نتيجه را خواهيد ديد. اكثر شركت ها در درجه اول بر روي تبليغات و قيمت گذاري كار مي كنند و به نوع شركت، نصب و راه اندازي بستگي دارند. ديگران، در واقع، نيازي به در نظر گرفتن ندارند.

محل

من دوست دارم فكر كنم كه اين اساس تركيب تجاري است. كارآفرينان به دنبال بازار هستند، شكافي در بازار پيدا مي كنند و به دنبال پر كردن آن هستند. در اين مرحله، مهم است كه «T» ضربدري و «I» نقطه‌دار باشد. منظورم اين است كه بايد بدانيد به كجا مي رويد، به چه كساني مي فروشيد، رقباي شما چه كساني هستند، چه چيزي شما را منحصر به فرد مي كند و استراتژي ورود به بازار شما چيست.

به بيان ساده، بايد اهداف و مقاصد تجاري را تعيين كنيد و يك برنامه اقدام تجاري ايجاد كنيد. به گزارش 55 صفحه اي نياز ندارد، مي تواند فقط يك سند دو صفحه اي باشد كه به صورت هفتگي يا ماهانه به روز مي كنيد. اين سند زنده اي است كه در صورت ايجاد فرصت هاي بازار، در معرض تغيير است.

توليد – محصول

هنگامي كه تصميم گرفتيد به كجا مي رويد، بايد روي ارائه محصول يا خدمات تمركز كنيد. از موقعيت P در بالا، بايد بدانيد كه نقطه فروش منحصر به فرد شما چيست. چه چيزي شما را خاص مي كند؟

قيمت گذاري

قيمت به تعيين قيمت براي محصول يا خدمات شما مربوط مي شود. خيلي ساده است.

نصب و راه اندازي

يك مكان يا توزيع به نحوه دسترسي محصول يا خدمات شما به مشتريان اشاره دارد.

صعود كردن

اين P همان P است كه توسط اكثر شركت ها استفاده مي شود. اين به نحوه تبليغ كسب و كار، محصول يا خدمات خود به مشتريان و چشم انداز آينده اشاره دارد. مطالبي كه بايد در نظر گرفته شود از راه دور است و با افكار خود شما بسيار محدود است. برخي از روش هاي شناخته شده عبارتند از روابط عمومي، تبليغات، بازاريابي شخصي، بازاريابي موبايلي، وب سايت و بازاريابي ارجاعي.

مردم

مردم با مردم تجارت مي كنند نه شركت ها. P اغلب در ادبيات فراموش مي شود كه مشتري تجارت شماست. برايان تريسي معروف هميشه مي گويد كه هدف يك كسب و كار به دست آوردن و حفظ مشتريان است. از آن‌ها منافع، رشد، حاشيه‌هاي شما ناشي مي‌شود.

سنگ بناي درك افراد و مشتريان، داده هاي مشتري است. اين به شما كمك مي كند ارزش مشتري در طول عمر، سطح وفاداري، نحوه خريد، سطح انتظارات و بسياري موارد ديگر را درك كنيد.

در اين «P» است كه چگونه با مشتريان خود به خوبي ارتباط برقرار كنيد. برخي از شركت ها مشتريان خود را دست كم مي گيرند. نمي‌دانم آخرين بار (به غير از كريسمس) چه زماني با يك مشتري يا مشتري قبلي تماس گرفتم تا سلام كنم يا فقط بپرسم كسب و كارشان چگونه پيش مي‌رود (بسته به خدمات).

اكثر شركت ها 80 درصد از زمان خود را صرف دنبال كردن مشاغل جديد و 20 درصد از زمان خود را صرف مشتريان فعلي مي كنند. فروش به مشتري فعلي (يا رابطه با مشتري فعلي) گرانتر از مشتري جديد است.

استراتژي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) شما چيست و آيا كاركنان شما در ارائه خدمات خوب به مشتريان آموزش ديده اند؟

خلاصه

4P ها راهي عالي براي مشاهده عملكرد كسب و كار شما در بازاريابي هستند. اين 2P هاي اضافي به شما كمك مي كند تا روي چيزهايي كه مهم هستند تمركز كنيد – رفتن در مسير درست و مشتريانتان.

https://hillbilly.ir/2p-هاي-اضافي-به-4p-هاي-اصلي-اضافه-شد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.