متن "زندگي يا مرگ" سر خط خبرهاي روزنامه

به تازه ترين اطلاعات در حوزه برنامه نويسي و سئو ايران و جهان خوش آمديد.

متن "زندگي يا مرگ" سر خط خبرهاي روزنامه

۱۰ بازديد

متن "زندگي يا مرگ" سر خط خبرهاي روزنامه

در استراليا، همه چيز هميشه سعي در كشتن شما دارد. به طور خاص، شكارچياني كه در بالاي داستان قديمي قرار دارند به عنوان “Salties” شناخته مي شوند. من وقتم را در قلمرو شمالي گذراندم و كروك هاي بالا بزرگ هستند، اما ترسناك ترين آن هايي هستند كه شما نمي بينيد. آيا مي‌دانستيد كه اگر چند …

متن "زندگي يا مرگ" سر خط خبرهاي روزنامه https://hillbilly.ir/متن-زندگي-يا-مرگ-سر-خط-خبرهاي-روزنامه/ https://hillbilly.ir/متن-زندگي-يا-مرگ-سر-خط-خبرهاي-روزنامه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 11 Nov 2021 00:03:42 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17784

متن "زندگي يا مرگ" سر خط خبرهاي روزنامه

در استراليا، همه چيز هميشه سعي در كشتن شما دارد. به طور خاص، شكارچياني كه در بالاي داستان قديمي قرار دارند به عنوان “Salties” شناخته مي شوند. من وقتم را در قلمرو شمالي گذراندم و كروك هاي بالا بزرگ هستند، اما ترسناك ترين آن هايي هستند كه شما نمي بينيد. آيا مي‌دانستيد كه اگر چند …

متن "زندگي يا مرگ" سر خط خبرهاي روزنامه

در استراليا، همه چيز هميشه سعي در كشتن شما دارد.

به طور خاص، شكارچياني كه در بالاي داستان قديمي قرار دارند به عنوان “Salties” شناخته مي شوند.

من وقتم را در قلمرو شمالي گذراندم و كروك هاي بالا بزرگ هستند، اما ترسناك ترين آن هايي هستند كه شما نمي بينيد.

آيا مي‌دانستيد كه اگر چند روز در بوته‌ها كمپ بزنيد، بايد به‌طور تصادفي كارهاي روزمره (شنا، پياده‌روي، چيدن ميوه، نوشيدن آب و غيره) را انجام دهيد، زيرا اگر يك بار كروك وجود داشته باشد، و تصميم به بازي بازي مرگبار “تگ” با شما، نه تنها به شما نمي گويند كه داريد بازي مي كنيد، بلكه خوشحال مي شوند كه شما را براي چند روز مانند يك عجيب و غريب وحشتناك تماشا كنند تا حركات شما را ياد بگيرند … او اسنپ است!

با اين حال، اين چيزي نيست كه اين پست در مورد آن است، خنده دار است! ولي دليل اينكه ميگم اينه:

ده ها سال پيش، وقتي جوان، بي خيال و 20 ساله بودم، در يك ساحل شني در جنگل هاي Daintree، در شمال كوئينزلند از خواب بيدار شدم. يا FFNQ براي كساني كه مي دانند.

FFNQ برترين كروك خوار كشور است.

پلك زدم و به دنبال نشانه هايي گشتم كه شب قبل خوابيده بودم و خيلي زود نمي دانستم كجا هستم.

تابلوي مثلث زرد بزرگ، با رنگ مشكي، روي آن نوشته شده بود: “ACHTUNG!”. با وجود اينكه گرسنه بودم، هنوز مطمئن بودم كه در آلمان نيستم، اما يك هشدار وجود داشت “ACHTUNG!” و زير آن تصويري از كروك.

اين كه چگونه به اينجا رسيدم اولين فكر من بود، ناگهان به خودم آمدم كه چه اتفاقي در حال رخ دادن بود. چگونه همه ما زنده مانديم؟ آيا همه ما هنوز اينجا هستيم؟ ما خوش شانس بوديم و وقتي بقيه آرام شدند فكر كردم …

چرا آلماني؟ چرا اينجايي؟

همين امر در مورد بسياري از نيروگاه ها و نيروگاه ها در انگلستان صادق است.

از من نپرسيد چرا اين را مي دانم.

فكر كنم از بچگي خيلي خسته شده بودم، اما علامت كسي كه رعد و برق مي زد هميشه مي گفت ACHTUNG! خطر مرگ. چرا آلماني؟

گوشه هاي زمين، شرايط مختلف، چرا آلماني بالاتر از همه زبان هاست؟

در واقع، من نمي دانم.

جستجوي گذرا در گوگل در مورد آمار گردشگري صحبت مي كند، اما من فكر نمي كنم بسياري از گردشگران آلماني از نيروگاه ها بازديد كنند، و من مطمئن هستم كه آلماني ها بيشتر از گردشگران انگليسي، آمريكايي يا چيني كه اين درصد را تشكيل مي دهند، توسط كروك ها مصرف نخواهند شد. از مسافران

اگر مي دانيد، شايد زبان حيله گري بلد هستيد، در صورت تمايل پاسخ دهيد و به من اطلاع دهيد.

تا آن زمان، من يك نظريه دارم.

1. مردم غير آلماني به دليل جنگ‌هاي جهاني و كليشه‌هايي كه از آن زمان تاكنون در فيلم وجود داشته است، آگاهي فرهنگي از برخي آلماني‌هاي در قدرت دارند. نه! مراقب باش! من يك برليني هستم! بنابراين، به جاي تلاش براي پوشش دادن همه زبان‌ها، يك هشدار واضح به زبان آلماني مي‌تواند زنگ خطر قريب‌الوقوع را در بسياري از زبان‌ها به صدا درآورد.

2. آچتونگ! اين واضح و آسان است، اما در تنوع آن مبهم و ناسازگار است – شبيه به استيو بوشمي.

3. خوب است كه بگوييم زبان او خوب مي‌چرخد، و آوايي وجود دارد، به اين معني كه خواندن آن لذت بخش است.

همانطور كه گفتم، اين يك مفهوم كاربردي است، نه يك واقعيت، اما كادرهاي لازم را براي نوشتن يك عنوان خوب ترسيم مي كند – اين يك علامت هشدار در سطح پايه است.

  • از ارجاعات فرهنگي استفاده مي كند كه مخاطب بلافاصله به آنها دسترسي پيدا مي كند.

  • از كلمات قوي استفاده كنيد كه روي صفحه مي پرند و توجه خواننده را به خود جلب مي كنند.

  • اين يك احساس منحصر به فرد دارد كه باعث ايجاد علاقه و تمايل به خواندن بيشتر مي شود.

  • از كلمات يا عباراتي استفاده مي كند كه هنگام خواندن براي چشم يا گوش خوشايند است.

نه همه عناصر مهم يك عنوان عالي، بلكه چند عنصر كه مي تواند يك عنوان متوسط ​​را بگيرد و آن را به چيزي تبديل كند كه به معناي واقعي كلمه مي تواند جان شما را نجات دهد.

برگردم به داستان كروك، البته من زنده ماندم. همه ما اين كار را كرديم. در كمال تعجب، روز تاريك بود، و ما همه مست بوديم مثل اسكان.

از نظر بازاريابي:

ما مخاطب اشتباهي هستيم، در سطح آگاهي نادرستي از عنوان/علامت براي تأثيرگذاري، اما اين يك داستان در زمان ديگري است.

https://hillbilly.ir/متن-زندگي-يا-مرگ-سر-خط-خبرهاي-روزنامه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.