15 نمونه صفحه فرود براي الهام بخش طراحي بعدي شما
يك صفحه فرود بزرگ مي تواند تفاوت زيادي در تعداد ليدهاي دريافتي و فروش هاي شما ايجاد كند. طبق Unbounce ، ميانگين نرخ تبديل صفحه فرود 9.7٪ است. نه تنها اين ، HubSpot گزارش مي دهد كه شركت هاي داراي 40 صفحه فرود بيش از 12 صفحه مقصد 12 برابر بيشتر از آنها دارند كه …
15 نمونه صفحه فرود براي الهام بخش طراحي بعدي شما https://hillbilly.ir/15-نمونه-صفحه-فرود-براي-الهام-بخش-طراحي-ب/ https://hillbilly.ir/15-نمونه-صفحه-فرود-براي-الهام-بخش-طراحي-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 03 Jan 2021 17:28:53 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/15-نمونه-صفحه-فرود-براي-الهام-بخش-طراحي-ب/
15 نمونه صفحه فرود براي الهام بخش طراحي بعدي شما
يك صفحه فرود بزرگ مي تواند تفاوت زيادي در تعداد ليدهاي دريافتي و فروش هاي شما ايجاد كند. طبق Unbounce ، ميانگين نرخ تبديل صفحه فرود 9.7٪ است. نه تنها اين ، HubSpot گزارش مي دهد كه شركت هاي داراي 40 صفحه فرود بيش از 12 صفحه مقصد 12 برابر بيشتر از آنها دارند كه …
15 نمونه صفحه فرود براي الهام بخش طراحي بعدي شما
15 نمونه صفحه فرود براي الهام بخش طراحي بعدي شما
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "15 نمونه صفحه فرود براي الهام بخش طراحي بعدي شما" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
يك صفحه فرود بزرگ مي تواند تفاوت زيادي در تعداد ليدهاي دريافتي و فروش هاي شما ايجاد كند. طبق Unbounce ، ميانگين نرخ تبديل صفحه فرود 9.7٪ است. نه تنها اين ، HubSpot گزارش مي دهد كه شركت هاي داراي 40 صفحه فرود بيش از 12 صفحه مقصد 12 برابر بيشتر از آنها دارند كه فقط 15 صفحه فرود دارند. اما حتي صفحه فرود چيست؟ و مهمتر از همه ، ايجاد يك صفحه فرود كه تبديل مي شود چيست؟ در اين مقاله ، ما به اين س questionsالات پاسخ خواهيم داد و 15 مورد از بهترين نمونه صفحه فرود را كه باعث الهام بخشيدن به طراحي صفحه فرود شما شده است ، با شما به اشتراك خواهيم گذاشت.
15 مورد از بهترين نمونه هاي صفحه فرود براي الهام بخشيدن از طراحي بعدي شما:
صفحه فرود چيست؟
صفحه فرود صفحه اي با يك هدف واحد است. اين ممكن است منجر به دريافت و ورود به سيستم بازديد كنندگان باشد دوره آنلاينيا فروش يك محصول يا هر تعداد ديگر از اهداف شما. صفحات فرود در طول هاي مختلف ، بعضي طولاني و برخي ديگر به همان اندازه يك تصوير و فرم ثبت نام ساده هستند. صفحات Landing براي از بين بردن عوامل حواس پرتي استفاده مي شوند تا بتوانند روي جمله اي تمركز كنند كه آنها را به سمت عملي سوق مي دهد كه آنها را به سمت آن سوق مي دهد.
15 صفحه برتر صفحه فرود
در اينجا برخي از بهترين نمونه هاي صفحات فرود كه با آنها روبرو شده ايم آورده شده است. ما صفحات فرود را در طيف گسترده اي از صنايع گنجانده ايم و جزئيات مربوط به آنچه كه يك صفحه فرود عالي را ايجاد مي كند آورده ايم. براي راهنمايي در طراحي صفحه فرود بعدي مي توانيد از اين طرح ها و جزئيات همراه استفاده كنيد تا بتوانيد منجر به فروش و فروش شويد.
1. خريد كنيد
2. ماركتو
مثال صفحه فرود با كليك با ماركتو با يك عنوان مستحكم شروع مي شود كه به بازديد كنندگان شما اجازه مي دهد دقيقاً انتظار داشته باشند از گزارشي كه آنها را ترغيب به بارگيري مي كنند ، انتظار داشته باشند. Bullet point به بازديدكنندگان شما اين امكان را مي دهد تا سريع صفحه را اسكن كنند تا ببينند چه چيزي در گزارش وجود دارد تا بتوانند ارزش گزارش را براي آنها تعيين كنند. ماركتو را نيز شامل مي شود اثبات اجتماعي به صورت نشان مشتري و شهادت مشتري. فهرست اجتماعي به بازديدكنندگان اين امكان را مي دهد كه ديگران به ماركتو اعتماد دارند ، اين بدان معناست كه آنها نيز مي توانند.
3. نگه داريد
اين نمونه صفحه فرود از Holded يك كليك از يك كمپين تبليغاتي Google است. اين شامل يك عنوان عالي است كه شركت هايي را به خود جلب مي كند كه خود را “مدرن” مي دانند. بخش “چه كسي” بسيار جالب است. بازديدكنندگان تشويق مي شوند بخشهاي مختلف مخاطبان را نگاه كنند تا بتوانند تصميم بگيرند كه آيا مي خواهند در يك گروه باشند (كاربران با نظر). ما همچنين دوست داريم كه Holded به بازديد كنندگان فرصتي براي امتحان محصول مي دهد. هنگامي كه بازديدكنندگان را مجبور مي كنيد از محصول شما در يك دوره آزمايشي رايگان استفاده كنند ، احتمالاً آنها به مشترياني با هزينه پرداخت تبديل مي شوند (البته اگر محصول خوب باشد).
4. ActiveCampaign
5. استوديو نور آنيسا
6. پوزه
ما اين مثال صفحه فرود را از Muzzle كاملاً دوست داريم ، برنامه اي است كه اعلان هاي روي صفحه را ساكت و پنهان مي كند تا در هنگام تماس هاي ويديويي شناسايي نشويد. صفحه فرود خود بي نقص است ، و توضيح مي دهد كه شما در وهله اول با برنامه هاي شرم آورترين اعلان هايي كه ديده ايم ، چنين برنامه اي را مي خواستيد. پيام واضح است: آيا مي خواهيد همكاران ، رئيس و مشتريان شما در جلسه جلسه اين مورد را روي صفحه شما ببينند يا مي خواهيد از Muzzle استفاده كنيد؟
7. شلي
Slack هرگز با صفحات فرود خود نااميد نمي شود. اين مثال صفحه فرود از يك ويژگي پيمايشي عالي استفاده مي كند تا بازديدكنندگان بدون پيمايش بالا و پايين صفحه ، همه حرف هاي Slack را ببينند. فرم ثبت نام خود يك قسمت منفرد است كه احتمال تكميل فرم توسط بازديد كنندگان را افزايش مي دهد. فرقي نمي كند كدام بخش از صفحه فرود را ببينيد ، قسمت فرم قابل مشاهده است. دعوت به عمل ساده و شامل كلمه جادو (“رايگان”) است. Slack همچنين شامل رنگهاي منظم روشن و چشم نواز آنها است تا بازديد كنندگان را از نظر بصري درگير كند.
8- فرم تايپ
اين مثال صفحه فرود از Typeform داراي مدارك اثبات اجتماعي با كيفيت بالا است كه براي افرادي كه Typeform در تلاش است به آنها دسترسي پيدا كند: صاحبان مشاغل. صفحه فرود در دسك تاپ ، تبلت و موبايل عالي به نظر مي رسد – اين نكته خوبي است زيرا Typeform سعي مي كند به بازديدكنندگان اطلاع دهد كه از لحاظ موبايل آماده هستند. ما دوست داريم كه Typeform از گواهينامه ها براي فروش محصول استفاده كند.
9. HubSpot
در اين نمونه صفحه فرود از HubSpot ، آنها توجه را به چالشي كه بسياري از شركتهاي SaaS با آن روبرو هستند جلب كردند: وقتي مخاطبان مختلفي داريد كه بايد آنها را جذب كنيد ، چگونه مخاطب مناسب را هدف قرار مي دهند؟ HubSpot اين مسئله را حل مي كند و به بازديد كنندگان صفحه اصلي خود اين امكان را مي دهد تا بسته به نسخه نمايشي كه انتخاب مي كنند ، خود تقسيم بندي كنند. اين صفحه فرود ساده به بازديدكنندگان شما اين امكان را مي دهد تا بدانند كه HubSpot گزينه هايي براي همه دارد و به آنها اجازه مي دهد نسخه نمايشي مناسب آنها را انتخاب كنند.
10. قهوه بدون كد
11. OneRecruit
OneRecruit نشان مي دهد كه شما چقدر نياز زيادي نداريد آگاهي از برند براي ايجاد يك صفحه فرود ، تبديل كنيد. در اين مثال از صفحه فرود ، OneRecruit از نرم افزار اتوماسيون بازاريابي به شكل a استفاده مي كند ربات چت يكپارچه با Typeform. اين روند ضبط سرب OneRecruit را خودكار كرده و به آنها كمك مي كند تا مخاطبان گسترده اي را جذب كنند.
12. FitBit
FitBit مثالي از صفحه فرود قانون شكني است. اين قانون “يك مرحله اي عمل” است. اكثر سايت هاي تجارت الكترونيكي از يك قاعده CTA مستثني است زيرا CTA هايي كه در آنها وجود دارد همه هدف يكساني دارند: فروش. FitBit تفاوتي ندارد. در اين نمونه صفحه فرود از جديدترين صفحه “What’s New” مارك تناسب اندام ، شما انبوهي از تصاوير زيبا با رنگ زمينه پررنگ را كه هر بخش را از هم جدا مي كند ، فضاي كافي براي جلب توجه به موارد مهم و تصاوير محصولات FitBit را مشاهده خواهيد كرد.
13. ونك
در اين نمونه صفحه فرود از Brand Winc ، آنها كارها را درست در پاي راست با پيشنهاد 20 دلار از اولين سفارش شما شروع مي كنند (اين پيشنهاد بسته به تبليغات آنها تغيير مي كند). عنوان و زيرنويس فوق العاده ساده است ، اما هنوز هم به يك بازديد كننده اجازه مي دهد تا بداند وينك دقيقاً چه كاري انجام مي دهد. از آنجا ، آنها در سه پاراگراف ساده به شما مي گويند كه چرا وينك براي شما مناسب است: آنها جعبه هاي شراب را بر اساس آنچه قبلاً مي دانيد براي شما ترتيب مي دهند. وينچ صفحه فرود خود را با يك جعبه زرد عظيم كه حاوي يك شهادت ساده و در عين حال قدرتمند است ، پيچيد: “شواهد در بطري است.”
14. در افق آهسته است
اين مثال صفحه فرود از Loomly با يك عنوان و زيرنويس خوب شروع مي شود كه به بازديدكنندگان اجازه مي دهد ببينند شما با Loomly چه كاري مي توانيد انجام دهيد. بعد از محتواي “قسمت قابل مشاهده صفحه” ، همراه با فرم ثبت نام در يك زمينه (احساس موضوعي؟) ، Loomly شامل يك ويديوي كوتاه 90 ثانيه اي است كه Loomly را به عنوان بستري براي موفقيت در برند متمايز مي كند و بازديدكنندگان را به عضويت ترغيب مي كند – يا حداقل دنبال كنند پايين صفحه براي كسب اطلاعات بيشتر. يكي از موارد مورد علاقه ما در مورد اين صفحه فرود اين است كه لوملي نسبت به مقايسه مستقيم با رقباي خود خجالتي ندارد. و چرا آنها هستند؟ همانطور كه بازديدكنندگان از ليست چك موجود مي بينند ، Loomly بيش از ساير راه حل هاي موجود ، چيزهاي بيشتري براي ارائه دارد. Loomly اين صفحه فرود عالي را با چند راهنماي جامع اجتماعي و قيمت گذاري بسته بندي مي كند.
15. پيپدرايو
ماركي را دوست داريم كه به قدري اعتماد به نفس داشته باشد كه رقباي خود را با نام صدا كند. و اين دقيقاً همان كاري است كه Pipedrive در اين مثال از صفحه فرود انجام مي دهد زيرا پلت فرم خود را با بالاترين رقيب خود ، HubSpot مقايسه مي كند. صفحه فرود با عنوان “Pipedrive در مقابل HubSpot” آغاز مي شود و شامل چند پاراگراف در مورد كاربران واقعي HubSpot كه از پلت فرم Pipedrive فرار كرده اند – و چرا. Pipedrive پنج دليل برجسته مي كند كه چرا بهترين گزينه براي HubSpot است قبل از اينكه جزئيات بيشتري را در مورد مزايايي كه Pipedrive براي كاربران خود به ارمغان مي آورد وارد كنيد. صفحه فرود با توصيفات و ويژگي هاي مشتري به پايان مي رسد. تمام مدت ، Pipedrive از دعوت به عمل “Try Pipedrive Free” را تشويق مي كند تا بازديدكنندگان را به ثبت نام در يك دوره آزمايشي رايگان ترغيب كند.
آماده ايجاد صفحات فرود خود هستيد؟
اكنون كه انتخاب هاي ما براي 15 صفحه برتر فرود را مشاهده كرده ايد ، آيا آماده هستيد كه صفحه فرود (يا 40) صفحه خود را ايجاد كنيد؟ همانطور كه طراحي صفحه فرود بعدي خود را ايجاد مي كنيد ، اين نكات را در مورد ايجاد يك صفحه فرود زيبا كه تغيير شكل مي دهد در ذهن داشته باشيد:
- ساده باش صفحه فرود شما بايد زيبا ، خوانا و قابل فهم باشد.
- مثل يك شخص واقعي بنويسيد. از به كار بردن واژه ها و اصطلاحات اصطلاحات واژگان در صفحات فرود خود پرهيز كنيد و در عوض با خوانندگان خود صحبت كنيد گويي آنها دوستاني هستند كه شما فقط با آنها گفتگو كرده ايد.
- كلمات خود را هوشمندانه انتخاب كنيد. پيام اصلي خود را به اشتراك بگذاريد و چيزهاي اضافي اضافه نكنيد. و خود را تكرار نكنيد! صفحه فرود شما بايد بازديد كننده را از ابتدا تا انتها هدايت كند – اگر خودتان را تكرار كنيد ، احتمال اينكه آنها را به نقطه قبلي برگردانيد وجود دارد قيف بازاريابي پيام
- از مدرك اجتماعي استفاده كنيد. بازديد كنندگان شما بيش از اعتماد شما به ساير مشتريان شما اعتماد خواهند كرد. ما انسان هستيم ، درسته؟ ما به ديگران اعتماد داريم ، نه به مارك ها. با استفاده از اثبات اجتماعي مانند توصيفات ، اثر نقل قول ها و نظرات مشتريان به بازديدكنندگان صفحه فرود شما اطلاع مي دهد كه افراد واقعي ديگر به شما اعتماد دارند.
- آن را با تلفن همراه سازگار كنيد. بيش از 50٪ از كل ترافيك وب از طريق دستگاه هاي تلفن همراه حاصل مي شود. اطمينان حاصل كنيد كه صفحات فرود پاسخگو بوده و در همه دستگاه ها عالي به نظر مي رسند.
- ويديو را جاسازي كنيد. اين فيلم فروشنده بزرگي است. اگر قبلاً از ويديو در بازاريابي محتواي خود استفاده نمي كنيد ، بياموزيد نحوه ايجاد استراتژي محتواي ويديويي اينجا.
- همه چيز را تست كنيد. صفحات فرود فقط موضوعي نيستند كه “آن را تنظيم كنيد و فراموش كنيد”. براي اطمينان از اينكه هرچه بهتر تبديل مي شوند ، بايد همه موارد را امتحان كنيد: عناوين ، طرح ، كپي صفحه ، پيشنهاد شما ، دعوت به عمل ، اثبات اجتماعي و موارد ديگر.